آگهی رایگان

اکشن بسیار زیبا و کاربردی Abstract Touch

امروز براتون اکشن بسیار کاربردی Abstract Touch رو آماده کردم که به وسیله اون میتونید افکت بسیار جالبی به تصاویر خود بدهید . برای دانلود به ادامه نوشته بروید .

راهنما :

  • فتوشاپ رو باز کنید و تصویر مورد نظر خود را در آن باز کنید .
  • فایل abstract_Touch-[TempHaa.com].atn را باز کنید و آن را در پنل اکشن ها بیابید .
  • اکشن رو انتخاب و گزینه Play را بزنید .
  • بعد از چند ثانیه ایست می کند و پیامی را به شما نشان میدهد :
    دستور کار : ‘\’ را بفشارید و شروع به کشیدن ماسک کنید و قسمت هایی را که مایل دارید روی آن ها افکت اعمال نشود یکدست قرمز کنید.
    ‘\’ را دوباره بفشارید و دکمه Play  در قسمت پنل اکشن را بزنید .
    نکته : شما می توانید برای تغییر اندازه براش خود از ‘[‘ و ‘]’ استفاده کنید … دکمه Stop را بزنید و دستور کار را انجام دهید .

تغییر رنگ :
در مجموعه این اکشن ، اکشنی به نام Abstract_One_Color وجود دارد که برای افکت شما رنگی را در نظر می گیرد که شما براحتی میتوانید رنگ آن را تغییر دهید . برای این کار در قسمت لایه ها روی باکس Hue/saturatio دو بار کلیک کنید و اسلایدر Hue را برای تغییر رنگ حرکت دهید .

تغییر گرادینت :
در مجموعه این اکشن ، اکشنی به نام Abstract_Multi_Color وجود دارد که برای افکت شما چند رنگ را در نظر می گیرد که شما براحتی میتوانید آن رنگ ها را تغییر دهید . برای این کار در قسمت لایه ها روی باکس Gradient Fill دو بار کلیک کنید و در قسمت باز شده روی Gradient کلیک کنید و گریدینت مورد نظرتون رو انتخاب کنید .

 


دیدگاه ها برای اکشن بسیار زیبا و کاربردی Abstract Touch

  • سلام.
    ببخشید من مشکل خیلی بزرگی با قسمت اکشن دارم.یعنی وقتی میخوام از هر اکشنی استفاده بعد از اینکه استارت رو میزنم : بلافاصفه با این http://uupload.ir/files/31yq_2015-07-05_16-11-27.png با مواجه میشم که همش ادامه رو میزینم ولی هیچی نمیشه ( البته این ارور با اسم قسمت های مختلف اکشن میاد ).بعد از کلی زدن آخر یا عکس رو سفید میکنه یا کلاه یه چیز دیگه درست میکنه که اصلا شبیه اکشنی که دانلود کردم نیست…
    تورو خدا مشکلمو حل کنید.مرسی

    erfan تیر ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۳:۵۵ پاسخ دادن

با نظرات و پیشنهادات خود تمپ ها را همراهی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *